Notícies 1 a 10 de 578
Següent Últim
Gràcies per ajudar-nos a fer el Nadal més solidari
15/12/2017

Des de la Fundació Barcelona Olímpica volem agrair a les persones i les entitats col·laboradores d’aquesta primera edició de Nadal solidari Fundació Barcelona Olímpica.

Separador
Un Museu amb garantia de qualitat ambiental.
14/12/2017

El Museu Olímpic i de l’Esport ha renovat per segon any el Distintiu de garantia de qualitat ambiental emès per la Generalitat de Catalunya.

Separador
8 campions del Món aspiren a la corona de la Superprestigio DirtTrack.
04/12/2017

Marta Carranza, comissionada d'Esports de l'Ajuntament de Barcelona, ha donat la benvinguda a la nova generació de participants de la Superprestigio DirtTrack de Barcelona.

Separador
L'esport la millor eina per a la inclusió.
03/12/2017

Sota el marc de la celebració del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, la Fundació Sant Pere Claver, la Federació Catalana de Tennis de Taula, la Associació Esportiva BCN i la Fundació Barcelona Olímpica s'han unit per commemorar a través de l'esport la inclusió de les persones amb discapacitat.

Tot llest per al Nadal Solidari de la Fundació Barcelona Olímpica 2017
10/11/2017

Des de la Fundació Barcelona Olímpica volem donar les gràcies per les contribucions de les entitats col·laboradores FC. Barcelona, RC Tennis Barcelona, RC de Polo, Panteres Grogues, Special Olympics, Federació Catalana de Bàdminton, Federació Catalana de Voleibol i AF. Poble Secque faran possible que les entitats de Poble Sec Bona Voluntat en acció, la Fundació Arrels i la Coordinadora d’entitats del Poble Secsegueixin ajudant i col·laborant amb els col·lectius més desfavorits.

Segona jornada del XII Fòrum Olímpic: 25 aniversari Barcelona '92
27/10/2017

L'ús actual de les instal·lacions olímpiques, el turisme com a oportunitat de negoci i el futur de l'esport d'elit olímpic i paralímpic han estat els temes que han tancat el XII Fòrum Olímpic: 25 aniversari Barcelona’92.

Separador
Pere Miró, director adjunt del CIO, obre la jornada del XII Fòrum Olímpic dedicat al 25 aniversari de Barcelona’92
26/10/2017

La benvinguda oficial va ser a càrrec de David Escudé, president de la Fundació Barcelona Olímpica i comissionat d'Esports de l'Ajuntament de Barcelona; Jordi Solà, director de l’INEF Catalunya; Gerard Figueras, Secretari General de l'Esport de Catalunya; Victoria Cabezas, Secretària General del COE i Gerard Esteva, president de la UFEC.

Demà ùltim dia d'inscripció. Fòrum Olímpic: 25 aniversari Barcelona '92
24/10/2017

Fòrum Olímpic: 25 Aniversari Barcelona’92, 26 i 27 d'octubre a l’INEFC de Barcelona.

Vinculat amb el 25 aniversari dels Jocs Olímpics de Barcelona’92, en aquest nova edició del Fòrum Olímpic comptarem amb experts internacionals del món de l'economia, política, arquitectura, esport, etc. que tractaran l'actualitat d'aquells models —econòmics, gestió, turisme, finançament, socials, competició, etc.— que van ser pioners a Barcelona’92 i que avui dia s'han anat adaptant a Barcelona i són referents per a altres ciutats.

Separador
Comença la recollida de material per al Nadal Solidari del Museu Olímpic i de l’Esport JA. Samaranch.
18/10/2017

En aquesta primera edició del Nadal Solidari, entitats de Barcelona han volgut participar amb la dotació de material esportiu. Entre els nostres col·laboradors es troben: Federació Catalana de Bàdminton, Associació de Futbol Poble Sec, Federació Catalana de Voleibol, Real Club de Tennis Barcelona 1899, FC. Barcelona, Real Club de Polo, Special Olympics, Club Esportiu Panteres Grogues, entre altres.

Separador
El Catalunya B.C, club de beisbol inexistent en l'actualitat, va donar al Museu Olímpic els trofeus obtinguts l'any 1977, corresponents al campionat d'Espanya i Copa S.M El Rei d'Espanya.
11/10/2017

Aquestes peces entren a formar part del dipòsit de la Fundació Barcelona Olímpica.

Arxiu: 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009