Notícies 1 a 10 de 571
Següent Últim
Comença la recollida de material per al Nadal Solidari del Museu Olímpic i de l’Esport JA. Samaranch.
18/10/2017

En aquesta primera edició del Nadal Solidari, entitats de Barcelona han volgut participar amb la dotació de material esportiu. Entre els nostres col·laboradors es troben: Federació Catalana de Bàdminton, Associació de Futbol Poble Sec, Federació Catalana de Voleibol, Real Club de Tennis Barcelona 1899, FC. Barcelona, Real Club de Polo, Special Olympics, Club Esportiu Panteres Grogues, entre altres.

Separador
El Catalunya B.C, club de beisbol inexistent en l'actualitat, va donar al Museu Olímpic els trofeus obtinguts l'any 1977, corresponents al campionat d'Espanya i Copa S.M El Rei d'Espanya.
11/10/2017

Aquestes peces entren a formar part del dipòsit de la Fundació Barcelona Olímpica.

Separador
‘Més de cent anys de l'esport a Mataró 1802-1950’ per Santi Carreras i Suris ja forma part de l’arxiu documental del Centre d'Estudis Olímpics i de l'Esport JA. Samarach.
11/10/2017

Santi Carreras, Mataró 1958, va començar la seva carrera periodística en la revista esportiva Iluro Sport, la seva trajectòria ha transcorregut per diversos mitjans esportius però sempre ha tingut un especial interès per l'esport de la seva ciutat natal, Mataró. D'aquesta afició neix aquest primer volum que cobreix més de 150 anys d'esport on es recull la història d'esportistes, clubs, campionats, etc.

XII Assemblea General de ‘Olympic Museums Network’, Lausanne, Suïssa
06/10/2017

Francis Gabet, director del Departament de Cultura i Patrimoni del Comitè Olímpic Internacional, va donar la benvinguda als representants dels diferents museus olímpics i/o de l'esport del món.
Després de la presentació de les novetats anuals per part de cada museu i el contrast de directrius en els grups de treball d'exposicions, educació/activitats, col·lecció, etc., aquesta nova edició ha prestat especial atenció a l'Agenda 2020 i a la col·laboració de Panasonic i de l’Olympic Channel, que aquest any ha comptat amb una gran presència a les xarxes socials.

Separador
‘25 aniversari Barcelona 92’ El Fòrum Olímpic 2017 tindrà un caràcter més internacional que mai.
05/10/2017

Amb motiu del 25 aniversari de Barcelona’92 les jornades del Fòrum volen mostrar com en aquesta cambra de segle transcorregut Barcelona va establir un canvi al món de l'olimpisme.
Mundialment reconeguts, els Jocs Olímpics de Barcelona van ser un èxit en organització, desenvolupament, gestió i resultats. A dia d'avui, aquests aspectes segueixen sent referent per a aquells comitès organitzadors d'uns Jocs Olímpics.

Una delegació de la ciutat de Toyota, Japó, visiten el Museu Olímpic
04/10/2017

Fran Terrón i Gabriel Arranz, Gerent i Director d'Esdeveniments de l’Institut Barcelona Esports, respectivament, van rebre a 11 regidors de la ciutat de Toyota.

Separador
Avui 3 d’octubre, tancat.
03/10/2017

El govern municipal de Barcelona s’afegeix al Manifest de la Taula per la Democràcia i de la crida de les forces sindicals. D’aquesta manera dona suport a la convocatòria d’una aturada general pel proper 3 d’octubre, com a resposta a l’actuació policial, durant la celebració del referèndum del 1-O, en diferents centres de votació de Catalunya.

Separador
Un abans i un després per al moviment paralímpic
21/09/2017

La segona sessió de l'Aula d'Història d'aquest any, commemoratiu del 25 aniversari dels Jocs de Barcelona’92, ha estat dedicada al moviment paralímpic i ha comptat amb la presència Manuel Fonseca, Silvia Vives i Joan Coll.

Separador
La cursa de la Mercè més olímpica
13/09/2017

David Escudé, comissionat d'Esport de l'Ajuntament de Barcelona i José Luís Blanco, director esportiu, han presentat les novetats d'aquest any de la cursa de la Mercè. Entre el més destacat el tint commemoratiu del 25 aniversari dels Jocs Olímpics i Paralímpics de Barcelona’92.

Separador
Thomas Bach, president del Comitè Internacional Olímpic, commemora els 25 anys de Barcelona ‘92
25/07/2017

Amb motiu dels actes commemoratius del 25 aniversari dels Jocs Olímpics, Bach, ha acudit a Barcelona per reviure, al costat de la ciutadans, aquells moments màgics que van transformar la ciutat.

Arxiu: 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009