Notícies 1 a 10 de 623
Següent Últim
50 anys d'història de l'atletisme en l'Estadi Municipal Joan Serrahima.
16/04/2019

Marta Carranza, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica i comissionada d'esports de l'Ajuntament de Barcelona ha estat l'encarregada de donar la benvinguda a l'acte de l'aniversari del Estadi Serrahima on hem comptat amb la presència de Raúl Chapado, president de la Reial Federació Espanyola d'Atletisme; Santi Siquier, representant territorial d'Esports de la Generalitat de Catalunya i Joan Villuendas, president de la Federació Catanana de Atletisme.

Els visitants del Museu Olímpic han pogut gaudir del Trofeu Conde de Godó
05/04/2019

Com cada any el Trofeu Conde de Godó ha estat exposat al Museu Olímpic perquè els aficionats al tennis es fessin fotografies i selfies amb ell. El “Trophy Tour” ha finalitzat al Museu Olímpic.

Separador
Juli Pernas presenta el seu llibre: 'Societat i esport. Les polítiques esportives a l'Ajuntament de Barcelona i les escoles d'iniciació esportiva. (1979-1987)'
27/02/2019

Marta Carranza presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica i comissionada d'esports per l'Ajuntament de Barcelona ha estat l'encarregada de donar la benvinguda als assistents a l'acte de la presentació del llibre i de la taula rodona composada per: Francesc Segura, exdirector d'Esports de l'Ajuntament de Barcelona; Joan Durà, expresident del Consell de l'Esport Escolar de Barcelona; Rafel Niubó, secretari General UBAE; i Mado Madonar, extècnica de l'Àrea de Joventut i Esports.

Separador
Presentació del llibre: 'Societat i Esport. Les polítiques esportives a l'Ajuntament de Barcelona i les escoles d'iniciació esportiva. (1979-1987)'
27/02/2019

Marta Carranza, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica i comissionada d'Esports de l'Ajuntament de Barcelona, es compau a convidar-vos a la  presentació del llibre: 'Societat i Esport. Les polítiques esportives a l'Ajuntament de Barcelona i les escoles d'iniciació esportiva. (1979-1987)'  Juli Pernas.

Separador
L’Institut Barcelona Esport es reuneix amb les entitats gestores d'instal·lacions esportives de Barcelona en el Museu Olímpic
06/02/2019

Marta Carranza, comissionada d'Esports de l'Ajuntament de Barcelona juntament amb Xavier Olivella, gerent de l'IBE; Manel Gómez, secretari jurídic i Eulàlia Ordal, directora de Serveis d'Instal·lacions i Obres han estat els encarregats d'informar a les entitats gestores d'instal·lacions esportives municipals de les pautes de la contractació pública.

Separador
Guanyadors de la IX edició del PREMI INTERNACIONAL FUNDACIÓ BARCELONA OLÍMPICA · Art sobre paper
15/01/2019

Reunit el jurat format per Romà Arranz, professor de l'Escola Massana, Centre d'Art i Disseny; Raquel Medina, crítica d'art membre de ACCA-AICA; Miriam Alcaraz, directora del Centre Cultural La Casa Elizalde; Antoni Benages, artista plàstic i Juli Pernas, director de la Fundació Barcelona Olímpica, s'ha determinat, després d'una renyida final, que els guanyadors d'aquesta ix edició del Premi Internacional Art Sobre Paper Fundació Barcelona Olímpica són:

1º premi: Alè (Llapis grafit) de Francisco Martínez

2º premi: Vela en azules (Mixta) de Victoria Esgueva

3º premi: Le match après la pluie (Aquarel·la, tinta i collage) de Eugenio Vega

Separador
Bones festes i feliç 2019!
18/12/2018

Separador
Gracies per ajudar-nos a fer el Nadal més solidari
17/12/2018

Des de la Fundació Barcelona Olímpica volem agrair en nom propi i de la Federació Taula d’Esports de la Marina a les persones i les entitats col·laboradores d’aquesta nova edició de Nadal solidari Fundació Barcelona Olímpica.

Separador
Inauguració de l'exposició ‘Ara fa 40 anys. L'inici de la política esportiva a Barcelona’
13/12/2018

Marta Carranza, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica i comissionada d'esports de l'Ajuntament de Barcelona ha estat l'encarregada d'inaugurar l'exposició dedicada a l'inici de la política esportiva de la ciutat.

Separador
Josep Lluís Vilaseca, patró de la Fundació Barcelona Olímpica, reconegut amb el Premi Especial ‘Juan Antonio Samaranch’ del Comitè Olímpic Espanyol.
10/12/2018

Vilaseca (1930) és advocat. Va estar vinculat al món de l’esport com a directiu del FC Barcelona (1969-1977) i com a membre de la Comissió Jurídica i de Disciplina de la UEFA. També va ser membre del Comitè Olímpic Espanyol i secretari General de l’Esport de la Generalitat de Catalunya. També és Jurat dels Premis de la Fundació Príncep d’Astúries. El 2002 va rebre la Creu de Sant Jordi, el 2007 va rebre l’orde del Mèrit de la UEFA i el 2014 la medalla d’Or de la Ciutat de Barcelona.

Arxiu: 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009