VIII edició del Fòrum Olímpic sobre Esport i Immigració
01/07/2009

El Museu Olímpic i de l'Esport va acollir la VIII edició del Fòrum Olímpic sobre Esport i Immigració

Document Imatges en alta resolució per premsa (arxiu zip)

El Fòrum 2009 tracta el tema d'esport i immigració.

Els ponents van mostrar algunes realitats existents en l'estat espanyol i sobretot van explicar aquells plans d'acció que desenvolupen en les seves àrees a fi d'integrar a través de l'esport. Consol Asins, tècnica de Benestar Social de l'Ajuntament de l'Hospitalet ens va detallar el programa , "Bellugant-nos" , pel qual s'intenta una interacció entre dones immigrants i dones de l'entorn local de l'Hospitalet a través de la pràctica esportiva.

Un objectiu comú, la inserció i interacció dels nens immigrants a través de l'esport en dues realitats molt diferents Barcelona i Còrdova. Jose Luís Velasco, director de la Fundació L'Esport Escolar de Barcelona, va presentar el programa, "l'esport ens fa iguals" i José María Prieto ens va destacar aquells punts clau del "Programa integral: esport i immigració de Còrdova".

Les conclusions van córrer a càrrec de Susanna Soler, professora de l'INEFC de Catalunya. Romà Cuyàs president del Comitè Organitzador va ser l'encarregat de clausurar el VIII Fòrum Olímpic. Informar tots aquells interessats que les ponències podran ser baixades de la pàgina web de la Fundació Barcelona Olímpica, entitat organitzadora de l'esdeveniment.

L'auditori del MOE durant la VIII edició del Fòrum Olímpic sobre Esport i Immigració