Els Olímpics catalans rendeixen tribut a l'aniversari de l'elecció de la ciutat de Barcelona com a seu per acollir uns Jocs Olímpics, 17 d'octubre de 1986.
17/10/2009

Els Olímpics catalans es reuneixen en el Museu Olímpic i de l'Esport amb motiu de l'aniversari, 17 d'octubre de 1986, de l'elecció de la ciutat de Barcelona com a seu per acollir uns Jocs Olímpics.

Document Imatges en alta resolució per premsa (arxiu zip)

Pere Alcober, president de la Fundació Barcelona Olímpica, va inaugurar l'acte de la Trobada d'Olímpics Catalans, en el seu costat es troben els medallistes olímpics.

María Vasco - medalla de bronze en 20 km marxa en els Jocs Olímpics de Sydney 2000.
Andrea Fuentes - medalla d'argent en les modalitats de duo i equip de natació sincronitzada en els Jocs Olímpics de Beijing 2008.
David Barrufet - medalla de bronze d'handbol en els Jocs Olímpics de Sydney 2000 i Beijing 2008.
Santi Freixa - medalla d'argent d'hoquei herba en els Jocs Olímpics de Beijing 2008.

"El Balcó dels medallistes olímpics catalans"

El Sr. Alcober va mostrar als esportistes els últims canvis efectuats en el Museu Olímpic entre els quals es troba el "Balcó dels medallistes olímpics catalans", on es recullen totes les medalles olímpiques d'esportistes catalans; des de la primera en els Jocs Olímpics d'Anvers 1920, on els catalans Ricardo Zamora, Agustí Sancho i Josep Samitier van formar part del combinat de futbol que va obtenir la medalla d'argent, fins a les últimes aconseguides a Beijing 2008.
Esportistes