Ampliació de l'horari de visita de la Copa del Món de Futbol fins a les 20:00h
13/01/2011

A causa de la demanda de públic per visitar la Copa del Món de Futbol, el Museu Olímpic i de l'Esport Joan Antoni Samaranch amplia el seu horari en 2 hores. Des d’avui dijous fins al dissabte dia 15 de gener, el Museu romandrà obert fins a les 20:00h.

Document FOTOS Arxiu Zip dijous Tarda
Document Arxiu fotogràfic Alta

Per tocar-la, abraçar-la, besar-la, fotografiar-s’hi... la Copa del Món de Futbol es troba al Museu Olímpic i de l'Esport Joan Antoni Samaranch. Un públic respectuós i pacient equipat, sobretot, amb samarretes i bufandes del Barça i de La Roja, però també de l'Espanyol, del Màlaga, de l'Almeria, d'Itàlia i d'altres petits equips, van fer cua des de les 9 del matí al Museu Olímpic per immortalitzar un moment únic.

Per als alumnes de 4 t d'ESO de l'IES Enric Borrás de Badalona va ser una gran sorpresa quan els seus professors, Ferran Prats i Francisco Carrasco, d’Alternativa Esport i Olimpisme, van fer coincidir la seva visita al Museu Olímpic i de l'Esport amb l'arribada de la Copa del Món.

Fins i tot el dissabte 15 de gener de 10:00h a 20:00h, ininterrompudament i de forma gratuïta, el Museu Olímpic i de l'Esport Joan Antoni Samaranch tindrà obertes les seves portes per a tot aquell que vulgui admirar la Copa del Món que la Selecció Espanyola de Futbol va guanyar el mes de juliol passat a Sud-àfrica.

IES Enric Borras

Cua