Inaugurada l'exposició “El tennis i els Jocs Olímpics”. L'acte va ser presidit per Stan Smith, president de l’International Tennis Hall of Fame & Museum dels Estats Units, i Maite Fandos, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica. Pedro Hernández, comissari de l'exposició, va ser l'encarregat d'apropar-nos a la història del tennis en els Jocs Olímpics
09/01/2014

A l'acte van acudir representants d'entitats, clubs i mites del tennis entre els quals van destacar Ivan Tibau, Secretari General de l’Esport a Catalunya; Emilio Ablanedo, subdelegat del Govern Central a Catalunya; Jose Luís Escañuela, president de la Real Federació Espanyola de Tennis; Albert Agustí, president del Real Club de Tennis Barcelona 1899; Joan Navarro, president de la Federació Catalana de Tennis i els tennistes Albert Costa, Àlex Corretja, Jordi Arrese, Andreu Gimeno i Manuel Orantes entre altres.

Document Arxiu FOTOS per premsa © FBO
Llocs web relacionats
Enllaç Blog "Tennis Esport Olímpic"

És la primera vegada que l’International Tennis Hall of Fame & Museum surt dels Estats Units, i ha estat Barcelona la ciutat triada tenint en compte la gran vinculació de la ciutat comtal amb l'esport en general i el tennis en particular.

Durant el període que dura l'exposició, fins al 30 d’abril, les entitats vinculades realitzaran diverses accions, entre les quals destaquen:

• Sorteig setmanal de 5 entrades dobles per a la primera ronda del quadre final del Barcelona Open Banc Sabadell 2014 – 62 Trofeu Conde de Godó, entre els visitants a l'exposició.

• Visita d'esportistes olímpics i figures del tennis mundial.

• Visita d'escoles de tennis.

• Col·loquis, cursos i presentacions vinculades amb les entitats implicades.

• Durant el Torneig Conde de Godó se sortejarà un viatge per visitar l’International Tennis Hall of Fame & Museum dels Estats Units.

Autoritats i esportistes

Maite Fandos, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica

Stan Smith

Pedro Hernández