‘Wings for Life World Run’, una carrera diferent per als amants dels reptes amb una fi solidària i uns ambaixadors d'excepció: Nani Roma, Josef Ajram, Chema Martínez i Victor Tasende
13/02/2014

Xavier Amador, director de relacions institucionals d'esports de l'Ajuntament de Barcelona, i Gerard Figueras, director general d'esports de la Generalitat, han estat els encarregats de donar la benvinguda a Anita Gerhardter, consellera delegada de Wings for life Foundation i al seu projecte solidari.

Document Arxiu FOTOS per premsa © FBO
Llocs web relacionats
Enllaç Official WEB

“Wings for life” és una fundació sense ànim de lucre l’objectiu principal de la qual és la recerca per a la cura de les lesions medul·lars. Per a això ha generat una cursa diferent d’àmbit mundial. El 4 de maig la cursa farà una sortida simultània a 35 països i 37 ciutats de rellevància mundial, com ara Barcelona. Una carrera l’objectiu de la qual serà “córrer pels qui no poden” (lema de la cursa) i els beneficis de la qual seran, de forma íntegra, per a la recerca per a les lesions de medul·la.

El pilot Nani Roma (@NaniRoma); l’ultraman Josef Ajram (@Josefajram); l'atleta Chema Martínez (@chemitamartinez), juntament amb Victor Tasende (@VictorTasende), que després de sofrir un accident als 17 anys i quedar-se en cadira de rodes, ha aconseguit el somni de molts: tornar a fer una vida normal i gaudir de la seva passió, l'esport, i acabar una Titan Desert, tot un repte impensable fa uns anys.

Entre riures i bromes els esportistes han destacat el repte de la carrera, ja que correran per no ser recollits pel cotxe escombra. Montjuïc serà el punt de sortida dels 5.000 inscrits (inscripció límit tenint en compte la complexitat de la prova), i el recorregut transcorrerà al llarg de la costa direcció Tarragona. Al cap de 30 minuts de la sortida, un cotxe sortirà a una velocitat constant de 15 km/h i anirà eliminant els corredors segons siguin depassats per aquest. Gradualment el cotxe incrementarà la velocitat fins que quedi l'últim corredor, l'últim corredor en 37 ciutats mundials, una prova diferent per als amants dels reptes esportius.

Wings for life

Chema Martínez

Josef Ajram

Nani Roma