La biblioteca Francesc Boix del Poble Sec acogió la conferencia “La Olimpiada Popular de 1936 : Barcelona, sede olímpica antifascista’

Este ciclo de conferencias sobre el Olimpismo es una iniciativa surgida desde el Centre d’Estudis Olímpics i de l’Esport Joan Antoni Samaranch (CEOE-JAS), de la Fundació Barcelona Olímpica y Biblioteques de Barcelona.

Contó con la presencia del profesor Xavier Pujadas i Martí, de la Facultat d’Esports de Blanquerna y coautor del llibre “La otra olimpíada: Barcelona’36: deporte, Sociedad y política en Cataluña (1900-1936)”.

Entre los asistentes se encontraba Mònica Amat, subdirectora de Gestió Econòmica de la Secretaría General de l’Esport de la Generalitat de Catalunya.