Laia Palau en el Museu Olímpic

David Escudé, president de la Fundació Barcelona Olímpica i regidor d’esports de l’Ajuntament de Barcelona ha rebut a la Laia Palau, la jugadora de bàsquet que més vegades ha estat internacional amb la Selecció Espanyola. Palau ens ha deixat un bonic record en el Museu Olímpic.

Des que debutés el 16 d’agost del 2002 en un partit amistós, Laia Palau ha jugat fins al dia d’avui (setembre 2020) 298 partits amb la Selecció Espanyola femenina de bàsquet, la qual cosa li converteix en “Jugadora rècord” no només pel nombre de partits disputats sinó pel nombre de títols obtinguts. Un total de 12 medalles: plata olímpica en els Jocs de Rio 2016; una plata i dos bronzes en Campionats del Món i 3 ors, una plata i 4 bronzes en Campionats d’Europa.