Carles González (UVIC), Maria Rossell (UPF) i Raimon Forn Sanmartí guanyadors de les BEQUES ESPORT i CIUTADANIA 2011

Carles González (UVIC)iMaria Rossell (UPF)han obtingut la Beca Esporti Ciutadania de Pràctica Periodística EsportivaiRaimon Forn Sanmartíla Beca Esporti Ciutadania de Recerca Esportiva.

El Jurat, presidit per Mario Romeo, President de la Fundació Esport i Ciutadania, ha estat format per el Dr. Xavier Ginesta com a secretari, Dr. Eugeni Giral, Sr. Lluis Mascaró, Sr. Jose Manuel Olivan, Sr. Mario Pascual, Sr. Pep Riera, Dr. Antoni Segura, Sr. Francesc Quer, Sr. Lluis Canut, Sr. Jordi Badia i el Dr. Albert Juncà.

 El Jurat vol fer constar l’alt nivell dels candidats, així com la participació, que va en augment any rere any, per la qual cosa felicita doblement els guanyadors, i esperona els futurs periodistes esportius a participar en les pròximes convocatòries de les Beques Esport i Ciutadania, a benefici d’una informació de qualitat, d’una opinió pública enriquidora i d’un esport educat en la consciència cívica i en els valors.

El lliurament de les beques es farà efectiu el proper dia 20 de juny,  a les 13:00 hores,  al Centre d’Estudis Històrics Internacionals (CEHI) de la Universitat de Barcelona.

Seguim en contacte

Rebràs notícies sobre la col·lecció, exposicions, esdeveniments i molt més.