Inauguració de l’exposició L’esport i la ciutat. Dels cartells populars als barris als Jocs Olímpics de Barcelona (1980-1993), obra de l’estudi de disseny Villuendas + Gómez.

El Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch acollirà fins al 16 de juny L’esport i la ciutat.

En un acte presentat per Juli Pernas, director de la Fundació Barcelona Olímpica, i els directors de l’estudi de Disseny Villuendas + Gomez: Pillar Villuendas i Josep Ramon Gómez, s’ha considerat inaugurada l’exposició L’esport i la ciutat.

L’estudi de disseny barceloní Villuendas + Gómez va participar, en primera persona, en la creació de material gràfic dels esdeveniments esportius més rellevants de la ciutat comtal i l’àrea metropolitana. D’aquesta manera, a través de la seva trajectòria, l’exposició traça un recorregut cromàtic per aquest capítol de la nostra història: des de l’organització de les entitats cíviques populars fins a la gestió professionalitzada del sector públic.

Seguim en contacte

Rebràs notícies sobre la col·lecció, exposicions, esdeveniments i molt més.