2000 caminants es van donar cita a la 8a edició de la Caminada del Dia Olímpic

Cada vegada són més reeixides les caminades del Barnatresc —iniciativa del Institut Barcelona Esport i la Associació d'Entitats Excursionistes Barcelonès. Sota el lema de “Descobrir Barcelona a peu” es desenvolupen aquestes caminades que més enllà de ser una activitat física i social té un aspecte cultural descobrint els racons de la ciutat comtal.

Com cada any la Fundació Barcelona Olímpica col·labora en el desenvolupament i promoció de la Caminada del Dia Olímpic, on els espais vinculats a Barcelona‘92 són part de l’atractiu del recorregut. Aquest any el recorregut ha estat especial tenint en compte el 25è aniversari dels Jocs Olímpics de Barcelona’92.

El Barnatresc compta amb un gran nombre d’inscrits i la seva activitat esportiva es caracteritza per atreure a un públic majoritàriament femení.