3.000 caminants es van donar cita a la Plaça dels Voluntaris per a la Caminada de l’Olimpisme

Cada vegada són més reeixides les caminades del Barnatresc – iniciativa de l’Institut Barcelona Esport i l’Associació d'Entitats Excursionistes Barcelonès-. Sota el lema d’“hàbits saludables” es desenvolupen aquestes caminades que més enllà de ser una activitat física i social té un aspecte cultural que descobreix els racons de la ciutat comtal.

Com cada any, la Fundació Barcelona Olímpica col·labora en el desenvolupament i la promoció de la Caminada de l’Olimpisme, on els espais vinculats a Barcelona ‘92 són part de l’atractiu del recorregut.

El Barnatresc compta amb un gran nombre d’inscrits i la seva activitat esportiva es caracteritza per atreure un públic majoritàriament femení.