AFYDAD, l’Associació Espanyola de Fabricants i Distribuïdors d’Articles Esportiu, ha presentat l’estudi de mercat del sector esportiu 2021.

En una jornada de networking per a empreses del sector esportiu motivada per AFYDAD, Susana Closa, gerent de l’Institut Barcelona Esports ha donat la benvinguda en el Museu Olímpic.

Jaume Ferrer, director de Sportpanel, ha presentat els resultats de l’exhaustiu estudi realitzat sobre la situació actual del mercat dels articles esportius, la seva evolució i els principals escenaris de futur. Per part seva, Christoph Rapp, International Retail & Sales Manager ISPO, ha presentat el “Consumer Insights Report: A trend barometer for the sports & outdoor industry” i Christoph Beaufils, Brand Strategist Consumer Goods ISPO, l’informe “Ispo.com: Why we use megatrends for the international sports world”.

En la jornada també han format part membres de Buff, Ternua, Esprintadora i Fòrum Sport, que ens han donat la seva visió dels canvis vertiginosos del sector. El canvi de paradigma després de la pandèmia, les tendències associades a la sostenibilitat i al gènere són elements a tenir en compte per al futur de les empreses que es dediquen al sector esportiu en l’actualitat.