22nov.-23 12:00 13:30

La paritat entre sexes en l’Esport en edat Escolar de Barcelona

Museu Olímpic i de l'Esport

El Consell de l’Esport Escolar de Barcelona ha realitzat, en el decurs de la temporada esportiva escolar 2022-23, un ampli estudi per descriure, avaluar i proposar plans d’actuació amb la perspectiva de la “Paritat entre sexes en la pràctica esportiva en edat escolar a la ciutat”. Aquest estudi, fet sobre el total de la població de la ciutat entre 4 i 18 anys, és un exemple de la vocació de servei del CEEB, la voluntat de consolidar-se no només com una entitat referent en l’organització d’activitat esportiva en edat escolar; també i sobretot, en un agent d’anàlisi, proactiu i transformador al servei de la societat que l’envolta.

Et convidem a l’acte de presentació d’aquest important estudi, el pròxim dia 22/11, a les 12.30 h. al Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch.

Comptarem amb la presència del Regidor d’Esports de l’Ajuntament de Barcelona, Sr. David Escudé, el president del CEEB, Sr. Jaume Mora, representants de la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Barcelona, i l’apadrinament de l’esportista olímpica Jessica Vall.