07abr.-24 11:30 13:00

Taller Familiar: Deixa’t atrapat pels Jocs de Barcelona’92

Museu Olímpic i de l'Esport JA Samaranch Organitza: Fundació Barcelona Olímpica

DEIXA’T ATRAPAT PELS JOCS DE BARCELONA’92
Voleu saber què va passar aquell estiu del 92?
Les Olimpíades de Barcelona’92 van canviar la ciutat i els seus veïns. Voleu saber com va arribar a aquell estiu del 92?
En commemoració del 30è aniversari dels Jocs Olímpics i Paralímpics de Barcelona 1992, el Museu Olímpic ha volgut recordar com va canviar la ciutat com a conseqüència dels preparatius d’aquesta per albergar l’esdeveniment esportiu més important que ha acollit aquest país.
Us convidem a endinsar-vos en aquest taller familiar amb metodologia Hall Escape, adaptat per compartir amb diferents generacions familiars: pares/mares, avis/àvies i fills/filles la història de Barcelona a través de l’esport.
Descobrirem com va canviar la ciutat, la tecnologia, quins van ser els protagonistes, entre d’altres.
Voleu unir-vos a aquest repte?

El taller es desenvoluparà en unitats familiars.

• Grups a partir de 20 persones (total adults i menors)
  • Adreçat a: menors de 8 a 14 anys.
  • Preu per persona: 4,50€
  • Durada aproximada: 1 hora 30 minuts
  • Caps de setmana estipulats de cada mes:
  • Diumenge a les 11:30h
  • Idioma: català