Alejandro Blanco, president del Comitè Olímpic Espanyol, ha aprofitat la visita al Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch per reunir-se amb els membres catalans del COE

Han assistit a la trobada presidents de federacions espanyoles com Angel Viladoms, president de la Federació Espanyola de motociclisme, o María Teresa Samaranch, presidenta de la Federació Espanyola d'Esports de Gel; esportistes com Pol Amat; Joan Marget, membre de la Federació Internacional de Tennis i membres COE a títol individual com Josep Lluís Vilaseca o Romà Cuyàs, entre d’altres.

En la seva visita el president del COE ha rebut de mans de Pedro Hernandez, comissari de l’exposició, una visita guiada de l’exposició “El tennis i els Jocs Olímpics”, que romandrà a la sala polivalent del Museu Olímpic fins al 30 d’abril.