Amb motiu del 25 aniversari de l’or olímpic de waterpolo a Atlanta’96, la RFEN ha reunit els integrants de l’equip en el Museu Olímpic de Barcelona

Nou dels tretze integrants d’aquell heroic equip, José María Abarca, Ángel Andreo, Dani Ballart, Pedro García Aguado, Salvador Gómez, Miki Oca, Jordi Payá, Sergi Pedrerol i Jordi ‘Chiqui’ Sans han estat presents en el reconeixement d’aquella medalla olímpica. Van faltar Manel Estiarte, Iván Moro i Carles Sans que, per diversos motius, no s’han pogut apropar al Museu Olímpic de Barcelona per a recordar, entre altres coses, la labor de l’equip tècnic: Jordi Jané (seleccionador), Santi Fernández (ajudant), Sergi Planelles (fisioterapeuta) i a l’etern porter, Jesús Rollán, sempre present en el record de tots.