Arrenca oficialment el Barcelona Sports Film Festival 2015

El Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch ha estat la seu d’aquesta cerimònia d’inauguració presentada pel periodista Joan Garcia i presidida per Maite Fandos, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica.

Durant l’acte s’ha premiat als guanyadors de la cuarta edició del concurs Spot Sport i s’ha  rendit homenatge a Carme Romeu, una de les grans pioneres de l’esport femení al nostre pais i a David Moner, un dels grans dirigents de l’esport a Catalunya. Dos grans figures del món de l’esport  que han fet que sigui un honor pel BCN Sports Film Festival poder homenatjar-los per la seva trajectòria professional i esportiva.

Els assistents a l’inauguració han pogut tenir una primera presa de contacte amb els audiovisuals que es podràn veure a les seus i subseus del Festival. Una oportunitat única de gaudir de l’esport en la seva essència més artística.