Barcelona 1992 i el seu legat sostenible

Jornada divulgativa: La gestió sostenible, un dels llegats menys coneguts de Barcelona’92.

L’Alberto Aragón va centrar la seva tesi doctoral en els Jocs Olímpics de Barcelona’92 i el recorregut del llegat i la sostenibilitat. En la jornada d’avui, emmarcada en la commemoració del 30 aniversari dels Jocs de Barcelona, Francesc Terrón, director de la Fundació Barcelona Olímpica ha estat l’encarregat de donar la benvinguda al Museu Olímpic al costat de Juli Pernas, exdirector de la FBO i membre del departament de Sostenibilitat del COE.

Els Jocs Olímpics de Barcelona van deixar un important llegat, però un dels menys coneguts ha estat el del medi ambient. L’Alberto Aragón va escriure una tesi doctoral on es demostra el paper clau de la ciutat de Barcelona, i algunes subseus olímpiques, en el desenvolupament de bones pràctiques, i reivindica el paper clau i el nom de la ciutat com a ciutat pionera en aquesta matèria dins de la història del moviment olímpic.

L’Alberto Aragón és Doctor pel Centre d’Estudis Olímpics – adscrit al Departament de Comunicació de la UAB, llicenciat en Història i ha cursat el màster en Història Antiga per la Universitat Autònoma de Madrid.