Cal adaptar-se i les tecnologies ens ho permet

La jornada “Els nous escenaris virtuals en l’esport” del cicle de conferències “el valor de l’esport en el segle XXI” s’ha realitzat en les instal·lacions del Museu Olímpic i ha estat retransmesa via streaming a través del canal YouTube del BCN Esports. David Escudé, regidor d’esports de l’Ajuntament de Barcelona i president de la Fundació Barcelona Olímpica ha destacat la importància d’aquesta jornada, ja que la necessitat ens ha fet adaptar a la demanda dels ciutadans.

La jornada, coordinada pel periodista de TV3 Jordi Fandillo, ha comptat amb la presència de Bernat Gayà, soci-consultor de 3 POC Consulting; Josep Maria Figueras, Managing Director de YFS Barcelona; Olga López, Directora d’Innovació i Qualitat esportiva del Club Claror i Miriam García, coneguda influencer en l’àmbit esportiu.

Els ponents han dialogat sobre les perspectives de futur de l’esport posant l’accent a Barcelona, ciutat molt vinculada a l’esport i on gran part de la població practica esport de manera activa.

Una conferència molt interessant que pots tornar a veure AQUÍ