Catakrac el programa de Barcelona TV visita el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch de la mà de Hypatia Pétriz. El programa s’emetrà aquest dissabte i diumenge a BTV, a les 9:30 h del matí

Catakrac és un programa dirigit a joves on cada setmana un adolescent fa de guia per la ciutat. Coses per fer, llocs als quals anar i llocs per visitar són les alternatives que tens si vius o que véns a Barcelona. Aquesta setmana l'equip de Catakrac junt amb Hypatia, de 13 anys, han visitat el Museu Olímpic i de l'Esport Joan Antoni Samaranch.

Barcelona té un compromís amb l’esport. Fa gairebé 20 anys Barcelona es convertia en centre d’atenció mundial. Sens dubte els Jocs Olímpics del 92 van ser un esdeveniment memorable i roman en el record de tots. Però el compromís de la ciutat ni va començar ni va acabar amb els Jocs Olímpics. Les noves generacions d’avui dia saben la importància dels esdeveniments i en el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch pots reviure aquells petits moments que van marcar la història de la ciutat i els seus ciutadans.

Recorda CATAKRAC aquest dissabte i diumenge a les 9:30 a Barcelona TV.