Com cada any el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch acull les jornades sobre esport i medi ambient

Juli Pernas, director de la Fundació Barcelona Olímpica, ha donat la benvinguda als ponents i oïdors d’aquestes noves jornades, que han tractat tres temàtiques molt significatives de la situació actual de les bones pràctiques en l'esport.

Eloi Burriel, coordinador de sostenibilitat dels Mundials de Natació–BCN2013, ha detallat aquells aspectes que van fer que els mundials celebrats a Barcelona l’estiu passat, siguin un referent en les bones pràctiques.

Carles Martínez, director de projectes d’Innovació SL, i Miquel Gómez, coordinador del CEO – UAB, han presentat la situació actual a Catalunya de les pràctiques mediambientals.

Xavier Cazorla, responsable de l’Àrea de Sostenibilitat de Barcelona–Pirineus 2022, ens ha detallat aquells aspectes més importants del projecte de sostenibilitat desenvolupat per la Candidatura de Barcelona-Pirineus. La sostenibilitat és un dels aspectes més importants que s’ha de desenvolupar per a qualsevol candidatura olímpica.