Comença la recollida de material per al Nadal Solidari del Museu Olímpic i de l’Esport JA. Samaranch.

En aquesta primera edició del Nadal Solidari, entitats de Barcelona han volgut participar amb la dotació de material esportiu. Entre els nostres col·laboradors es troben: Federació Catalana de Bàdminton, Associació de Futbol Poble Sec, Federació Catalana de Voleibol, Real Club de Tennis Barcelona 1899, FC. Barcelona, Real Club de Polo, Special Olympics, Club Esportiu Panteres Grogues, entre altres.

El Nadal Solidari sorgeix d’una iniciativa de la Fundació Barcelona Olímpica per poder col·laborar amb els centres més desfavorits del barri del Poble Sec. Des de la Fundació es va sol·licitar col·laboració a entitats esportives de Barcelona —públiques i privades— la resposta de les quals ha estat immediata, aportant diversos materials: equipaments, pilotes, raquetes, samarretes, etc.