Concurs de pintura “Olimpíada en el Cor del Juvenil”, participa fins a 14 de desembre

El Ministeri d’Educació, l’Administració General d’Esports de l’Estat i el Comitè Organitzador dels Jocs Olímpics d’Hivern de Pequín 2022, per a difondre millor els coneixements olímpics entre els estudiants d’escoles de primària i secundària i promoure l’esperit olímpic ha comptat amb la col·laboració de la Fundació Samaranch, juntament amb la Fundació per al Desenvolupament de la Ciutat Olímpica de Pequín (d’ara endavant, FDOB) i la Fundació Barcelona Olímpica per a organitzar el concurs de pintura “Olimpíada en el Cor del Juvenil”.

Una vegada finalitzada la data límit 14 de desembre del 2020 el jurat compost per Yang Yang, Vicepresident de la Federació de Joves de la Xina; Tao Hua, Director d’Art/Gerent General de Xangai Longrun Culture Communication Co.; Ma Yan, President de l’Associació d’Intercanvi Cultural Xinesa-UE i Juan Antonio Samaranch Bigelli, Director de la Fundació Samaranch seleccionarà 100 obres que formaran part de l’exposició “Olimpíada en el Cor del Juvenil” que es podrà veure de manera digital en les instal·lacions del Museu Olímpic de Barcelona a partir del 24 de gener del 2021.

L’exposició de pintura temàtica “Olimpíada en el Cor del Juvenil” estarà dirigida a joves.

REQUISITS:

Participant: Estudiants de 5 a 15 anys

Tema: Qualsevol tema relacionat amb els Jocs Olímpics

1. Totes les obres exposades seran obres originals de l’autor i el contingut de les obres és positiu i optimista.
  2. El quadre serà complet, en línia amb el tema olímpic positiu, amb innocència i valor artístic.
  3. La imatge serà clara. Si us plau no marqui el nom de l’autor en l’obra, la qual cosa s’anotarà en un format unificat quan les obres exhibides es presentin online.
  4. Està estrictament prohibit l’ús d’alta imitació, plagi o reproducció d’obres d’altres persones per a l’exposició. En aquests casos, les disputes legals o les responsabilitats derivades d’això seran a càrrec de l’autor.

Forma d’Obra: Pintura xinesa / gouache / aquarel·la / caricatura, etc.

Especificació d’Obra: La grandària s’unifica com: Grandària A3 (297mm × 420mm); les obres exposades no estan restringides en sentit horitzontal i vertical, i les obres que superin la grandària no seran jutjades.

Avaluació: Dividida en tres grups: 5-9 anys, 9-12 anys, 12-15 anys

Forma de Participació: La versió electrònica de l’obra ha d’enviar-se en format PDF a la bústia: noelia@jasfoundation.org; l’assumpte del correu electrònic s’unifica com: nom de l’obra+ nom de l’autor + edat + contacte dels pares. Les obres seleccionades seran comunicades per telèfon.

Data Límit: 14.12.2020

Després de la convocatòria, els jutges seleccionaran 100 obres premiades de totes les obres. S’exhibiran en les tres pàgines web oficials de la Fundació Samaranch, FDOB i el Museu Olímpic de Barcelona en desembre de 2020. A més, les obres destacades s’exhibiran offline en el Museu Olímpic de Barcelona en febrer de 2021 (el llançament de l’esdeveniment offline depèn de l’impacte de la pandèmia).