Coralius, el cavall del CSIO Barcelona, abandona el Museu Olímpic i galopa fins a L’Illa Diagonal.

Durant tot l'estiu, Coralius  visitarà diversos llocs emblemàtics de la ciutat. En el Museu Olímpic ha estat una setmana, i anirà per diversos llocs de Barcelona fins que, al setembre, arribi al Real Club de Polo de Barcelona per formar part del CSIO Barcelona 2018, l'esdeveniment eqüestre més important del món.

Coralius, un cavall de fibra de vidre, de mida natural (190x220cm), que ha sorgit de la imaginació dels nens i nenes de l’escola Sant Joan Baptista i és el protagonista de l’acció #bcnalgalop, que organitza la Barcelona Equestrian Challenge (BECH) en col·laboració amb el Institut Barcelona Esports (IBE).