Daniela Terol, “petites històries, grans dones”

El Museu Olímpic i de l’Esport organitza l’activitat “Petites històries, grans dones” en col·laboració amb altres sis museus de Barcelona per celebrar el Dia Internacional de la Dona. Aquesta iniciativa consisteix en contacontes teatralitzats que destaquen les figures femenines relacionades amb el patrimoni de cada museu participant.

Daniela Terol ha sigut la protagonista al Museu Olímpic, una jove skater catalana amb un reconegut palmarès de premis nacionals i internacionals. Actualment, es troba molt ben posicionada per a participar en els Jocs Olímpics de París 2024 en les proves d’skate. L’skate ha estat incorporat recentment al programa olímpic fet que el converteix en un esport encara més popular.