De l’1 al 28 de juny amb motiu de la campanya #OrgullosaBCN el Museu Olímpic de Barcelona et proposa l’activitat “Amb identitat”

Durant el recorregut del Museu Olímpic podràs descobrir les històries de 5 esportistes professionals o d’alta competició.
Gràcies a les vivències d’aquests esportistes podràs identificar l’ús correcte de les terminologies.

Un ús correcte de les terminologies a l’hora d’identificar el sexe (biològic, sentit, …) és important per a l’individu, ha de ser extensible a qualsevol àmbit social: esport, cultura, educació i hem d’integrar els conceptes de manera respectuosa i normalitzada.

Aquesta activitat està vinculada directament amb el taller “Sense Gènere” amb metodologia “Hall scape” impartit en el Museu Olímpic per a estudiants a partir de cicle superior de primària.”