El Museu Olímpic de Barcelona inaugura una nova exposició dedicada als esports de neu.

Amb motiu de la presentació del llibre “La historia de los deportes de nieve en España” de la Real Federación Española de Deportes de Invierno, el Museu Olímpic ha actualitzat l’espai “L’esport en imatges” on es podrà gaudir d’una selecció de fotografies vinculades amb la història dels esports de neu a Espanya. Moments que han passat a la història de l’esport pel seu significat o simbolisme.

La presentació del llibre ha estat encapçalada per May Peus, president de la “SpainSnow”; David Escudé, regidor d’esports de l’Ajuntament de Barcelona i Aleix Villatoro, director del Consell Català de l’Esport.

També hem pogut comptar amb la presència de la historiadora Montse Bofill, autora del llibre i d’alguns dels esportistes protagonistes d’aquest: Jordi Pujol, Jordi Ribó, Angel Joaniquet i Queralt Castellet.