El Museu Olímpic i de l’Esport celebra la Nit dels Museus amb una vetllada dedicada al CE Júpiter

El Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch va participar en la Nit dels Museus 2026 amb una proposta especial: La Nit del Júpiter. El dissabte 16 de maig, el museu va obrir les seves portes de forma gratuïta de 19:00 h a 01:00 h, convocant visitants de totes les edats a descobrir la història i el present del CE Júpiter, club protagonista de l’exposició temporal Club Centenari: CE Júpiter. La vetllada va comptar amb diverses activitats: l’exposició permanent accessible durant tota la nit, El Racó del Júpiter —on representants del club van explicar la seva trajectòria i es va poder adquirir marxandatge oficial—, i proves d’habilitat amb la pilota per als més joves, dinamitzades per voluntaris del propi club. La resposta del públic va superar les expectatives: hi va haver una gran afluència de visitants i una participació molt activa, especialment a les proves d’habilitat gestionades pel CE Júpiter, que es van convertir en el punt més animat de la nit. El Museu Olímpic va ser un dels 95 museus i espais culturals que van prendre part en aquesta edició de la cita cultural més esperada de l’any a Barcelona.
 

Seguim en contacte

Rebràs notícies sobre la col·lecció, exposicions, esdeveniments i molt més.