El Museu Olímpic i de l’Esport ha obtingut el Segell de Qualitat d’Innovació Pedagògica atorgat pel CIP

El Consell d’Innovació Pedagògica (CIP) és un agent educador de ciutat de Barcelona, format per entitats que formen part de la comunitat escolar d’educadors de Barcelona.

El Segell de Qualitat del CIP és l’instrument de què es dota per reconèixer el valor de les entitats, orientar-les per promoure la seva millora continuada, garantir la qualitat pedagògica de les seves propostes i vetllar perquè els seus projectes educatius estiguin alineats amb el CIP. Aquest instrument desplega un procés per valorar 5 dimensions: disseny de l’entorn d’aprenentatge, versatilitat de l’estructura organitzativa, cooperació amb la comunitat escolar, educació per al desenvolupament sostenible i obertura a la col·laboració en xarxa.

Durant els últims anys el Museu Olímpic i de l’Esport ha desenvolupat el seu programa educatiu d’acord amb les demandes socials detectades dins de l’escola. Destaquen les àrees d’esport adaptat i/o gènere.

L’oferta educativa del Museu Olímpic BCN