El Museu Olímpic i de l’Esport ha presentat el seu programa d’activitats escolars (PAE) al CosmoCaixa

El Consell de Coordinació Pedagògica de Barcelona (CCP) és una xarxa integrada per 150 entitats ciutadanes que ofereixen activitats educatives als centres escolars d'educació infantil, primària, secundària, batxillerat i cicles formatius.

L’àrea de pedagogia del Museu Olímpic i de l’Esport ha presentat el programa d’activitats 2014-2015 en la sessió del PAE celebrat al CosmoCaixa. Tots els docents han tingut l’oportunitat de conèixer de primera mà els programes educatius i les noves propostes pel curs 2014-2015, recollits en el Programa d’Activitats Escolars (PAE). També han pogut dialogar directament amb les persones responsables de les activitats educatives.

El Museu Olimpic i de l’Esport compta, anualment, amb unes 35.000 visites d´escolars que gaudeixen de les diverses activitats dels nostres programes.

Tallers pels més petits
Sessions de cinema del nostre BCN Sports Film Festival
Programa d’educació olímpica
 etc…

Al Museu Olímpic gaudireu d’una jornada enriquidora i amb moltes sorpreses!