El Museu Olímpic i de l’Esport JA Samaranch renova el Segell Biosphere 2024 per quart any consecutiu

El Museu Olímpic i de l’Esport JA Samaranch, situat a Barcelona, ha renovat amb èxit la seva distinció amb el Segell Biosphere 2024, consolidant el seu compromís amb la sostenibilitat i l’excel·lència en la gestió turística. Aquesta renovació representa el quart any consecutiu en el qual el museu ha estat reconegut pels seus esforços continus en favor del turisme sostenible.

La Certificació Biosphere, atorgada per l’Institut de Turisme Responsable (ITR), és un distintiu de prestigi internacional que reconeix a entitats compromeses amb el desenvolupament sostenible en l’àmbit turístic. Per a obtenir aquesta certificació, s’avaluen aspectes clau com la gestió ambiental, la responsabilitat social, la qualitat dels serveis, la contribució a la comunitat local i la conservació del patrimoni cultural. La renovació del Segell Biosphere per part del Museu Olímpic i de l’Esport JA Samaranch valguda la seva contínua adhesió als més alts estàndards de sostenibilitat i qualitat.

Aquesta distinció no sols ressalta el compromís del museu amb la conservació de l’entorn i la promoció de bones pràctiques turístiques, sinó que també reforça la seva posició com un referent en la promoció de la història olímpica i esportiva. Com a centre cultural i educatiu, el museu continua oferint als seus visitants experiències enriquidores i fomentant la consciència sobre la importància de la sostenibilitat en el turisme.

La renovació del Segell Biosphere 2024 per quart any consecutiu representa un assoliment significatiu per al Museu Olímpic i de l’Esport JA Samaranch, consolidant el seu paper com una destinació turística compromesa amb la preservació del patrimoni i el foment de pràctiques responsables. Aquest reconeixement reafirma el seu compromís amb l’excel·lència, la sostenibilitat i el llegat olímpic, destacant la seva contribució al desenvolupament d’un turisme més responsable.