El Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch ha rebut el certificat que acredita la seva adhesió al Programa d’Acords Voluntaris 2016

El Programa d’Acords voluntaris per a la reducció de les emissions de gasos amb efecte d’hivernacle (GEH) és una eina impulsada per l’Oficina Catalana del Canvi Climàtic (OCCC) per a aquells que busquen un compromís voluntari per reduir les seves emissions de GEH, més enllà del que obliga la normativa.

Mitjançant un Acord, les organitzacions, entitats i col·lectius que s’adhereixen es comprometen a fer un seguiment de les seves emissions de GEH i establir anualment mesures per a reduir les seves emissions de GEH.

El Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch ha portat a terme durant el 2016 diferents mesures de reducció d’emissions ( millora en el control de la climatització, substitució d’enllumenat,…) i té previstes noves mesures pel 2017.

El Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch, un equipament pioner a Europa amb una visió històrica, ètica, lúdica i educativa, mostra una perspectiva global de l’esport en totes les seves disciplines i modalitats en un espai interactiu que disposa d’una avançada tecnologia aplicada a tots els àmbits.