El Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch va acollir la jornada de reflexió, debat i reconeixement.

Pere Alcober, delegat d'Esports de l'Ajuntament de Barcelona i Inma Morelada, regidora de l'Àrea de Benestar i Cohesió Territorial, van ser els encarregats d'obrir l'acte.

En primer lloc, Cristina Zander, presidenta de l’Associació de Dones Navegants, va realitzar una menció especial a Anna Corbella per la seva carrera esportiva al món de la vela. A continuació es va lliurar el premi “Dóna i Esport Mireia Tapiador” que va recaure en Mila Garcia per la seva trajectòria professional al món de l’esport.

La segona part de la jornada va ser a càrrec de Marta Selva, presidenta de l’Institut Català de les Dones, Nativitat Ramajo representant del Centre d’Estudis Olímpics (CEO) de la Universitat Autònoma de Barcelona i Josep María Farràs, cap d’esports de TV3. Els ponents van comentar l’estudi “La presència de l’esport femení en la televisió pública catalana: TV3 i C33 com a cas d’estudi l’any 2008” realitzat pel CEO.

Les jornades van acabar amb la intervenció de Júlia Fisas, membre de l’Observatori de les Dones en els Mitjans de Comunicació, que va dur a terme el taller “Marques a batre. La representació de les esportistes en els mitjans de comunicació”