El Museu Olímpic i de l’Esport, plató per un dia de ‘Districto GP’

Movistar TV ha realitzat part de la seva programació d’aquest Nadal en espais del Museu Olímpic i de l’Esport

A través de tres programes de Districto GP podràs compaginar l’opinió dels tertulians i descobrir el Museu Olímpic i de l’Esport com a escenari excepcional de la tertúlia.

No et perdis el 22 de desembre Izaskun Ruiz entrevistant Santi Hernánez, enginyer de pista de Marc Márquez; Juan Llansà, mecànic de Jorge Lorenzo, i Antonio Jimenez, cap de mecànics de Mica Calio.

El 23 de desembre, de la mà de Josep Lluís Merlo, descobrirem allò que els pilots del Dakar Laia Sanz, Nani Roma i Pep Vila opinen de les diferències de la seva modalitat esportiva i la F1.

Merlo tornarà l’any que ve, el 12 de gener, amb tres col·laboradors, per aclarir-nos una mica la nova política de la FIA. Per a això comptarem amb els analistes Odón Martín, Carlos Castellá i Raimón Duran.