El “Què et jugues?” de la Cadena Ser Catalunya commemora els 30 anys dels Jocs de Barcelona’92.

Durant dues hores, en el Museu Olímpic de Barcelona, hem reviscut alguns dels millors moments dels Jocs Olímpics i Paralímpics de Barcelona. Un auditori ple que amb nostàlgia han volgut recordar algunes de les anècdotes i moments més significatius d’aquell estiu del 92.

De la mà de Sique Rodríguez, Lluís Flaquer i tot el seu equip hem pogut descobrir moments dels Jocs de Barcelona’92 gràcies a la participació de Josep Miquel Abad, CEO del COOB i actual patró de la Fundació Barcelona Olímpica, Albert Soler, membre del COOB i actual director general del CSD i David Escudé, actual regidor d’esports de l’Ajuntament de Barcelona i president de la Fundació Barcelona Olímpica. En la segona taula rodona han estat els esportistes: Nat`slia Via-Dufresne (vela), Jordi Sans (waterpolo), Tomàs Jofresa (bàsquet) i Sílvia Vives (natació paralímpica).

El moment estel·lar l’ha marcat el públic de l’auditori del Museu Olímpic, el qual no ha dubtat a acompanyar amb les palmes l’ “Amics per sempre” interpretat en directe per “Els Manolos”.

Enlaç programa