El Quiz Summer Tour en el Museu Olímpic per una bona causa

El Museu Olímpic ha acollit la quarta de les rondes del Museu Quiz Summer Tour 2023.

És la primera vegada que el Museu Olímpic forma part d’aquest projecte que compta amb 7 edicions i que està organitzat pel Museu d’Arqueologia de Catalunya el Museu de Ciències Naturals. Jardí Botànic de Barcelona, el Museu Marítim de Barcelona, el Centri de Cultura Contemporània de Barcelona i el Museu Olímpic i de l’Esport.

En aquesta inclusió del Museu Olímpic de Barcelona en el Quiz Summer Tour s’ha comptat amb la participació de 8 equips que han gaudit d’una nit amena plena de riures, alegria i coneixements per una bona causa recollir fons per a Proactiva Open Arms. Els 166€ recaptats són gràcies al sponsor del Quiz, Estrella Damm que dona la beguda amb la fi que els concursants aportin el seu granet de sorra per una bona causa.