El taller ‘Sense Límits’ ja està llest

Des del Museu Olímpic i de l’Esport volem agrair als estudiants de 4rt de primària del Col·legi Urgell i als de 5è de primària de l’Escola del Bosc la seva col·laboració en les proves pilot del taller “sense límits” que estarà disponible a partir del curs 2018-19.

Des del departament educatiu de la Fundació Barcelona Olímpica s’ha preparat “sense límits”, un taller objectiu del qual és conscienciar —a través de la pràctica esportiva adaptada— a l’estudiant de les dificultats quotidianes que supera una persona amb discapacitat. Per això es realitza una sessió teòrica on s’identifiquen les diferents discapacitats i els esports adaptats a elles i una sessió pràctica on a través de la pràctica de la Boccia o del Goalball els estudiants es posen en situació d’un esportista amb discapacitat.

Una experiència única plena de valors i superació.

Més informació:reserves@fbolimpica.es