El Viu Montjuïc torna amb activitats per a tots els públics. T’esperem!

Tornem amb el Viu Montjuïc els dies 7 i 8 d’octubre!

Aquesta 3a edició té 60 activitats per gaudir al Parc de Montjuïc, el Parc de la Cultura. Activitats culturals i de lleure per a tots els públics, amb propostes que van des d’itineraris guiats per Montjuïc, fins a espectacles de dansa, teatre, concerts, exposicions i portes obertes als equipaments.

En el Museu Olímpic podràs trobar:

Jornada de portes obertes els dos dies. Gaudeix de les nostres instal·lacions i descobreix el món de l’esport des d’una altra perspectiva.També podràs gaudir de l’exposició temporal dedicada al Club Centenari U.at. D’Horta 1992-2022, un dels clubs esportius més emblemàtics de la ciutat.

Durant el matí del dissabte podràs gaudir de la trobada de col·leccionistes. Enguany dediquem la trobada de col·leccionistes de temàtica esportiva als cromos. ¡Vine al museu a veure i intercanviar cromos!

L’Associació per a la Promoció del Col·leccionisme organitza la segona trobada de col·leccionistes de temàtica esportiva en col·laboració amb Panini i la Fundació Barcelona Olímpica.

A les 5 de la tarda, alumnes de l’Escola Superior de Música Jam Session reinterpretarà algunes de les peces musicals associades als Jocs Olímpics de Barcelona 1992: Camarón, Josep Carreras, Rudolf Nuréiev, Jerry Lee Lewis, Suzanne Vega, Dionne Warwick, Eddie Grant, Joan Manuel Serrat, a més de Freddie Mercury i Montserrat Caballé. T’ho perdràs?

Més de 40 equipaments, museus, teatres, centres culturals, centres cívics i biblioteques, organitzen la 3a edició del “Viu Montjuïc”.

Entre les més de 60 activitats previstes durant el cap de setmana, n’hi haurà per a totes les franges d’edat, i les més habituals seran els itineraris guiats per les immediacions del Parc de Montjuïc, les portes obertes als equipaments participants en el projecte i també hi haurà activitats familiars, concerts i espectacles de dansa i teatre.

L’objectiu és teixir aliances i gestió d’activitats conjuntes entre els grans equipaments del Parc i la xarxa cultural dels barris.

La programació de l’edició d’enguany de #ViuMontjuïc està disponible al web https://www.barcelona.cat/viumontjuic/ca