Els canvis del Museu Olímpic i de l’Esport Juan Antonio Samaranch

La Fundació Barcelona Olímpica ha presentat el projecte de renovació dels 3 audiovisuals principals del Museu Olímpic i de l’Esport, sense canvis des de la seva inauguració l’any 2007.

També s’han presentat els canvis efectuats a la planta baixa del Museu, amb una exposició internacional de fotografia i una col·lecció de materials, objectes i peces molt representatives de les diferents modalitats del motor, un esport que ja tenia presència en el recorregut del Museu.

Els dos principals implicats en els canvis dels shows audiovisuals són el compost per Rampa/Hall off Fame i l’Auditori Final. La renovació dels continguts dinamitzen el Museu donant qualitat i protagonisme als continguts presents. Una forma totalment diferent i atractiva d’explicar el món de l’esport i de les emocions que es viuen.

Cal destacar la millora de l’espai expositiu, l’adaptació dels nous suports per aconseguir una adequada conservació, i la construcció d’un dipòsit per garantir la qualitat de conservació, tractament i catalogació de les peces del Museu.