Els esportistes Gervasio Deferr, Jessica Vall i Álex Abrines entrevistats pels alumnes de l’escola Miquel Bleach

Sota el paraigües del projecte Tàndem (partenariat pel MNAC i impulsat per la Fundació Catalunya – La Pedrera) i amb la col·laboració del presentador Jordi Gil i Tv3, hem viscut una gran jornada esportiva al Museu Olímpic.

Des de l’inici del curs escolar els diferents nivells escolars de l’Escola Miquel Bleach han estudiat diverses àrees de l’esport, l’olimpisme i l’art així com els valors esportius de joc net, companyonia, etcètera, vinculats amb les àrees de coneixement de primària.

L’última d’aquestes assignatures era el periodisme. Per a això els estudiants han pogut investigar i estudiar tres grans esportistes. El gimnasta Gervasio Deffer, triple medallista olímpic; la nedadora Jessica Vall, bronze mundial en 200 m braça, i el jove ràfec del Barça Álex Abrines. Tots ells han gaudit d’una jornada de coneixement conduït pel presentador de Tv3 Jordi Gil on l’esforç, la superació, el treball i el gaudi pel que es fa, han estat els grans consells del dia.