Els germans Samaranch, Maria Teresa i Juan Antonio Samaranch i Salisachs, representants d’honor en la inauguració de l’exposició “Rememorar la glòria. Selecció de fotografies de Wanquan Sha de l’Estadi Niu de l’Ocell”

Rememorar la glòria és una de les primeres activitats que es realitzen a Barcelona, després del conveni signat entre la Fundació Barcelona Olímpica i la Samaranch Fundation de Xina el passat mes d'octubre.

Maria Teresa Samaranch va assistir a l’esdeveniment com a representant del patronat de la Fundació Barcelona Olímpica, d’altra banda, Juan Antonio Samaranch Jr ho va fer com a president de la Samaranch Fundation de la Xina. Wanquan Sha, membre de l’Associació de Fotògrafs de la Xina i director adjunt de la secció fotogràfica de la Societat per a la Promoció de la Cultura Xinesa, és l’autor de l’exposició que es podrà gaudir fins al 30 de novembre a la sala d’exposicions temporals del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch.