Els Museus Olímpics llancen la campanya “Let’s Move” amb motiu del Dia Olímpic 2023.

“Let’s Move” és una nova campanya olímpica per animar als joves a moure’s i portar estils de vida actius, i esperem que s’uneixin al moviment.

“Let’s Move” comença l’1 de juny a través de plataformes socials i digitals, i el 13 de juny, es va enviar la “Invitació Olímpica” cridant la gent a bloquejar el temps per a l’activitat física en els seus calendaris. Aquesta campanya culmina el Dia Olímpic, 23 de juny, amb un entrenament divertit i accessible de 30 minuts d’atletes de renom mundial a través dels canals socials i digitals dels Jocs Olímpics.

El Comitè Olímpic Internacional (COI) ha anunciat aquesta nova iniciativa per inspirar i permetre que el món es mogui més cada dia. Dirigida per esportistes olímpics i creada en col·laboració amb l’Organització Mundial de la Salut (OMS), la campanya Let’s Move començarà el 23 de juny, Dia Olímpic, amb una invitació a dedicar temps a l’activitat física. Pau Gasol, Yusra Mardini, Allyson Felix i PV Sindhu són alguns dels esportistes olímpics que conviden a unir-se al moviment a partir del 23 de juny.

Barcelona ciutat i el Museu Olímpic de Barcelona s’uneixen a aquesta campanya amb la promoció de l’activitat física entre joves i visitants. Barcelona, Let’s Move!

Edificis emblemàtics de més de 20 ciutats del món s’il·luminaran per a promoure l’activitat física. el Museu Olímpic de Barcelona farà jornada de portes obertes amb la benvinguda de Cobi.

Els dies 22 i 23 des de les 20 fins a les 24 hores la Torre Glòries de Barcelona s’il·luminarà amb els anelles olímpiques. Aquesta acció s’ha produït gràcies a la col·laboració entre l’Institut Barcelona Esport, la Fundació Barcelona Olímpica i Merlin Properties Socimi S.A.