Es considera inaugurat el curs acadèmic 2013-14 de l’Aula d’Història al Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch

Juli Pernas, director de la Fundació Barcelona Olímpica, ha estat l'encarregat d'inaugurar el nou curs.

El periodista Joan Manuel Surroca ha estat el responsable de moderar aquesta quarta sessió de l’Aula d’Història, que ha comptat amb les ponències de Juan Antonio Simón, Investigador postdoctoral del Centre d’Estudis Olímpics de la Universitat Autònoma de Barcelona, titulada Els Jocs Olímpics de Franco: Una anàlisi de la candidatura frustrada de Barcelona 1972. I la ponència d’Alberto Aragón, investigador col·laborador del Centre d’Estudis Olímpics Juan Antonio Samaranch, Santiago Güell López – El primer català en el Comitè Olímpic Internacional.