Es presenta la història de l’Estadi de Montjuïc (1929-1992)

L’Auditori Gran del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch, ha acollit la presentació del llibre “L’Estadi de Montjuïc”, escrit per Juli Pernas, director de la Fundació Barcelona Olímpica i el periodista Joan Manel Surroca.

L’acte ha comptat amb la presència de Marta Carranza, presidenta de la Fundació Barcelona Olímpica i comissionada d’Esports de l’Ajuntament de Barcelona, juntament amb personalitats —del món de la política municipal, esportistes o gestors— lligats a la vida de l’Estadi Olímpic Lluís Companys.

El llibre fa un recorregut per la vida de l’Estadi de Montjuïc; des de la seva construcció l’any 1929, fins al 1992, quan es converteix en el nucli central dels Jocs Olímpics de Barcelona’92.

El llibre analitza cronològicament les diferents etapes per les quals ha passat l’Estadi al llarg de la seva existència: els orígens, la postguerra, els Jocs Mediterranis, l’aposta olímpica amb l’arribada de la democràcia, etc. fins arribar a l’Estadi i el Jocs Olímpics de 1992.

Un repàs enriquidor per la vida d’un dels símbols de la ciutat Comtal i que ha acollit els esdeveniments més importants que s’han organitzat a Barcelona.