Estudiants del Màster en Museologia i Gestió del Patrimoni Cultural de la Universitat de Barcelona visiten el Museu Olímpic i de l’Esport

La gestió de l'equipament i les activitats que es desenvolupen en el Museu són els punts d'interès per a l'alumnat del Màster. D'aquesta forma, s'han presentat les últimes incorporacions del Museu Olímpic corresponents als audiovisuals de la instal·lació. Des del departament d'audiovisuals i el departament de col·lecció s'han exposat les novetats d'aquests audiovisuals i quin ha estat el resultat dels mateixos.

El màster de Gestió del Patrimoni cultural i Museologia de la UB tenen, com a assignatura obligatòria, la visita setmanal comentada a museus i centres culturals del territori. Són visites a instal·lacions fora del que és habitual, amb presència de responsables i tècnics que ofereixen, des d’una perspectiva interna, el dia a dia del museu, així com les seves problemàtiques, en primera persona.