Ara fa 40 anys. L’inici de la política esportiva a Barcelona

Del 11/12/2018 al 03/03/2019

Durant el període 1979-1986 l’Ajuntament de Barcelona du a terme una important tasca de democratització de l’esport per mitjà d’unes polítiques esportives encara ben recognoscibles, avui en dia, a la ciutat.

A partir del testimoniatge d’alguns dels principals artífexs d’aquestes polítiques com Enric Truñó, Paco Segura, Juli Pernas, Núria Puig, Lolo Ibern, Marta Carranza, Jordi Vallverdú, Josep Lluís Vilaseca, Romà Cuyàs i Narcís Serra, aquesta exposició mostra la realitat esportiva de la ciutat durant aquests primers anys de democràcia i els principals eixos d’actuació del consistori en matèria esportiva.

L’exposició podrà ser visitada en el Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch des del 13 de desembre fins al 8 de març de 2019.

L’exposició és gratuïta amb l’entrada al museu

#museuolimpicbcn

No et perdis les nostres exposicions

Rebràs notícies sobre la col-lecció, exposicions, esdeveniments i molt més.