Club centenari: Club Natació Barcelona

Del 18/09/2018 al 02/12/2018

Al llarg de la història, la ciutat de Barcelona ha vist néixer una gran quantitat de clubs esportius des del sorgiment de l’esport reglat com a pràctica lúdica. Molts d’aquests clubs encara estan en funcionament. Són entitats que promouen l’esport de base al seu entorn en les diferents disciplines.

La sala d’exposicions temporals del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch acull una exposició fotogràfica del Club Natació Barcelona en la qual es mostren imatges històriques d’aquest club centenari barceloní.

El Club Natació Barcelona fou fundat l’any 1907 gràcies a la iniciativa de Bernat Picornell i un grup d’amics que anaven habitualment al desaparegut Gimnàs Solé de Barcelona, lloc on es va establir la seu social fundacional de l’entitat.

La Fundació Barcelona Olímpica vol reconèixer l’existència de tots els clubs i de totes les organitzacions que permeten la pràctica de l’esport a la ciutat i, per això, ha desenvolupat un programa d’activitats entre les quals destaca la producció d’una exposició monogràfica anual sobre un club centenari de Barcelona.

Proposta didàctica de l’exposició Club Centenari: Club Natació Barcelona

L’exposició és gratuïta amb l’entrada al museu

#museuolimpicbcn

No et perdis les nostres exposicions

Rebràs notícies sobre la col-lecció, exposicions, esdeveniments i molt més.