Club Centenari: Futbol Club Martinenc

Del 30/04/2019 al 23/06/2019
Sala d'exposicions temporals

Al llarg de la història, la ciutat de Barcelona ha vist néixer una gran quantitat de clubs esportius, des del sorgiment de l’esport reglat com a pràctica lúdica. Molts d’aquests clubs encara estan en funcionament, són entitats que promouen l’esport de base al seu entorn en les diferents disciplines.

La sala d’exposicions temporals del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch acull una exposició fotogràfica del Futbol Club Martinenc en la qual es mostren imatges històriques d’aquest club centenari barceloní.

Considerat un dels clubs històrics del futbol barceloní, el Futbol Club Martinenc es va fundar l’any 1909. La seva denominació prové de la fusió de dues entitats de l’exvila de Sant Martí de Provençals, lloc on van tenir la seu fundacional el Fútbol Club Martinense i el Centre d’Esports Martinenc.

La Fundació Barcelona Olímpica vol reconèixer l’existència de tots els clubs i de totes les organitzacions que permeten la pràctica de l’esport a la ciutat i, per això, ha desenvolupat un programa d’activitats entre les quals destaca la producció d’una exposició monogràfica anual sobre un club centenari de Barcelona.

Dossier: Programa Educatiu

Organitza

L’exposició és gratuïta amb l’entrada al museu

#museuolimpicbcn

No et perdis les nostres exposicions

Rebràs notícies sobre la col-lecció, exposicions, esdeveniments i molt més.