Club Centenari: Reial Club de Polo de Barcelona

Del 05/06/2018 al 16/09/2018

Al llarg de la història, la ciutat de Barcelona ha vist néixer una gran quantitat de clubs esportius des de la instauració de l’esport reglat com a pràctica lúdica. Molts d’aquests clubs encara estan en funcionament. Són entitats que promouen l’esport de base al seu entorn en les diferents disciplines esportives.

La sala d’exposicions temporals del Museu Olímpic i de l’Esport Joan Antoni Samaranch acull una exposició fotogràfica del Reial Club de Polo de Barcelona en la qual es mostren imatges històriques d’aquest club centenari barceloní.

Proposta didàctica de l’exposició Club Centenari: Reial Club de Polo

El Reial Club de Polo de Barcelona fou fundat l’any 1897 gràcies a la iniciativa d’un grup de jugadors de polo que volien promocionar l’afició als esports hípics.

La Fundació Barcelona Olímpica vol reconèixer l’existència de tots aquells clubs i de totes aquelles organitzacions que permeten la pràctica de l’esport a la ciutat. És per això que la fundació ha desenvolupat un programa d’activitats entre les quals destaca la producció d’una exposició monogràfica anual sobre un club centenari de Barcelona.

L’exposició és gratuïta amb l’entrada al museu

#museuolimpicbcn

No et perdis les nostres exposicions

Rebràs notícies sobre la col-lecció, exposicions, esdeveniments i molt més.